Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate se face in orice localitate din Romania prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise intr-un ambalaj corespunzator ce va mentine calitatea acestora pe toata durata transportului si special conceput pentru ca produsele sa ajunga la dvs intacte. 

Transportul este gratuit pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 200 lei. Pentru acele comenzi sub valoarea de 200 lei, costul transportului este suportat de catre client si are o valoare fixa in suma de 15 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinatie, greutatea sau valoarea rambursului.


IMPORTANT! Daca faceti plata prin transfer bancar ( ordin de plata ) sau prin depunere direct in cont, atunci costul de livrare este de 15 lei cu TVA ( cititi si "Modalitati de plata" ).


Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obisnuit se incadreaza intre 24 si 48 de ore lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu o copie a comenzii care va fi trimisa la adresa cu care v-ati inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactactati.


EXISTA CAZURI CAND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPASITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. IN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZA, IAR ACEST LUCRU VA FI AFISAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.


In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, Emma Bright SRL, administratorul site-ului www.teramed.ro, va pastra produsele comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.


Daca doriti ca produsele comandate sa fie livrate intr-o anumita zi si intr-un anumit interval orar, notati aceste informatii in caseta de "Comentarii" de pe pagina de comanda. Comenzile vor fi livrate la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.