Mijlocul dvs va va multumi daca faceti aceste 3 lucruri usoare

Autor Dr Marcel Dragus 08.06.2018 0 Comment(s) Dureri Lombare,

Protejarea mijlocului este esentiala pentru reducerea durerii si pentru suplimentarea tratamentelor medicale si grabirea recuperarii.

În concordanta cu tratamentul medical, va recomandam sa daugati aceste 3 lucruri la rutina dvs zilnica pentru a accelera vindecarea si a reduce stresul din zona lombara cat mai mult.

 

Alternati perioadele de stat cu cele active!

1.Incercati sa alternati perioadele de stat pe scaun in fata calculatorului cu perioadele in care va ridicati si faceti alte activitati. Daca aveti o munca de birou, incercati sa va ridicati de pe scaun 5 minute o data la fiecare jumatate de ora. 

 

Studiile au aratat ca statul pe scaun pentru perioade lungi de timp pot duce in timp la adevarate crize lombare. Pozitia dvs in timpul in care sunteti asezat pe scaun si in timpul in care va inclinati pentru a va uita la ecranul computer-ului, schimba dramatic alinierea naturala a coloanei inferioare punand o incarcatura deosebit de mare pe discurile lobare, pe imbinarile coloanei si pe alte structuri. 

 

Pentru a evita statul pe scaun pentru perioade foarte lungi de timp, foarte multe dintre companii alterneaza mobilierul intern al companiei intre birourile functionale clasice si birourile stand-up ce vin intr-o varietate de forme, functionalitati si preturi. Modelele birourilor stand-up sunt complet ajustabile si extrem de elegante, multe dintre ele avand dubla functionalitate, putand fi folosite atat pe post de birouri clasice cat si ajustate in cateva secunde in asa fel incat sa poata fi folosite pe post de birouri stand-up. 

 

Daca suferiti de dureri lombare, cel mai bine ar fi sa incepeti cat mai curand sa cresteti treptat rezistenta in zona lombara, incercand sa stati asezat cat mai putin cu putinta. Atunci cand din cauza activitatii sunteti fortati sa stati pe scaun, ati putea rula un covoras si sa-l asezati sub picioare, ati mai putea folosi si un scaunel jos pe care sa va asezati picioarele. Combinati statul pe scaun cu o scurta plimbare sau cu cateva exercitii de intindere la fiecare jumatate de ora. Aceste exercitii de cateva minute vor face o mare diferenta in sanatatea si integritatea zonei lombare. 

 

Faceti exercitii usoare zilnice!

2.Multi oameni nu realizeaza ca musculatura spatelui incordata poate duce la dureri de mijloc. Flandati si rasuciti usor spatele pentru a detensiona zona si a reduce stresul musculaturii ce poate contribui la durerile lombare. Exista o gama foarte larga de exercitii destinate destinderii musculaturii spatelui de la rasuciri usoare, fandari, aplecari si ridicari si pana la obisnuitele intinderi ale corpului. Alternati aceste exercitii usoare si urmati sedinte de cateva minute la fiecare jumatate de ora de stat pe scaun. 

Dormiti intr-o pozitie usor inclinata!

3. Multe persoane cu dureri de spate se simt mult mai confortabil atunci cand in timpul somnului pozitia corpului este usor curbata cu genunchii indoiti si ridicati. Aceasta pozitie a corpului, in timpul somnului, este in special de ajutor persoanelor suferinde de osteoartrita, stenoza si boala discului degenerativ lombar. 

 

Daca sunteti una din persoanele carora durerile de spate inferior le cauzeaza deseori neplaceri incercati sa va odihniti in aceasta pozitie si vedeti in cateva zile daca aceste sfaturi dau cu adevarat randament in problema cu care va confruntati si daca experimentati o ameliorare a crizelor lombare. 

 

Ati mai putea incerca ca in locul unui pat obisnuit sa va achizitionati unul reglabil. Paturile reglabile nu sunt folosite doar in spitale, pe piata la ora actuala existand o multitudine de optiuni disponibile ce variaza de la modele de baza la modele cu functii si optiuni extrem de sofisticate. 

 

O alta alternativa ar fi schimbarea saltelei cu o saltea ce pastreaza forma corpului. Daca intentionati sa va schimbati salteaua luati in considerare investitia intr-o saltea de calitate, deoarece anumite modele de saltele pot ajuta si detensiona zona lombara. 

 

Dupa cum bine stiti, tratamentele medicale nu sunt doar costisitoare ci si epuizante emotional. Noi va incurajam sa tineti cont de aceste sfaturi, sa aveti o viata cat mai activa si sa faceti mici eforturi pentru a va ajuta spatele si sanatatea in mod general. 

 

Echipa TeraMed va ureaza sanatate si o viata fara dureri. 

Lasati un mesaj